Гіперактивність
- це порушення здатності
дитини контролювати та регулювати свою поведінку, що виявляється моторною
гіперактивністю, порушенням уваги та імпульсивністю.
Зовнішні вияви гіперактивності
: неуважність; імпульсивність; невміння чекати; нетерплячість; легковажність;
підвищення рухової активності; нелюбов до монотонної роботи. Рекомендації:
-
оптимальне
місце в класі для гіперактивної дитини - перша парта навпроти стола вчителя або
в середньому ряду;
змініть
режим уроку, більше включайте фізкультхвилинок; дозвольте гіперактивній дитині
через кожні 20 хв. підводитись;
-
надайте
такій дитині можливість швидко звертатися по допомогу в разі виникнення
труднощів;
-
спрямовуйте
енергію дитини в корисне русло, пропонуючи вимити дошку, роздати зошити, тощо;
використайте
на уроці елементи гри і змагання;
-
давайте
завдання, враховуючи здібності дитини;
-
великі
завдання розбивайте на окремі частини, контролюючи виконання кожної з них;
-
створюйте
ситуації, у яких гіперактивна дитина може продемонструвати свої сильні сторони;
-
відвідування
секцій , кружків де є фізичні навантаження.
Вчителю та вихователю приділяти уваги до всіх дітей класу, адже у
даної вікової категорії дітей (6-7 років] тільки починається формування
шкільної мотивації - тяжко всидіти на одному місті та виконання монотонної
роботи.
|