Гіперактивність, труднощі у концентрації уваги, імпульсивність. Причиною
можуть бути емоційні порушення внаслідок неправильного стилю виховання, а також
органічні' ураження ЦНС Такі діти не можуть тривалий час бути зосередженими, стриманими. Головне
в роботі з ними - наполегливість, терплячість. Необхідно розвивати вміння дітей
завершувати справу, діяти цілеспрямовано і планомірно; давати невеликі завдання
та здійснювати покроковий контроль виконання; заохочувати бажану поведінку,
рекомендувати батькам заохочувати дитину до спорту.
Труднощі у контактах (погані взаємини з однолітками, відсутність
товаришів та кола спілкування у групі)
Завдання педагога у роботі з дітьми, яких не приймає колектив -
допомогти їм відчути себе потрібними у групі. Слід звертати увагу на однолітків
на успіх таких дійте, давати змогу проявляти свої кращі властивості.
Агресивність, дратливість, запальність
У спілкуванні з цими дітьми необхідно проявляти максимальну витримку та
терпіння, бо малюки страждають від упертості, гнівливості і дратливості. Треба
дати зрозуміти, що дорослий - їх помічник у вирішенні проблем. Педагог, знаючи
інтереси та нахили агресивної дитини, може переключити її активність у
конструктивне русло, тактовно й послідовно навчати дитину самоконтролю та
витримки.
|